-muteber

Lyle Motley  (19)

Anlattığın hikayeleri anımsayıp sürekli tekrarlıyorum anne. Onları çocuklarıma anlatıp senin gibi bir anne olacağım. Söylediğin her şeyin anlamını yaşayarak görüyorum. Söylediğin her şeyi bir bir anlamlaştırıyorum. Para biriktirmeyi, sadık olmayı, ağır başlı olma çabalarım bile aklıma kazınan türlü nasihatlarından anne. Bugün çok eski bir fotoğrafını birine gösterirken ‘ne güzelmiş annen’ diye söyleyen insanların gözlerinin içine bakıp gülüyorum. Bugün fotoğrafına yapılmış yorumdan sonra bir daha fotoğrafına bakıp annem olduğun için şükrediyorum. Yeni bir işe başladım. Orada hasta olan insanlar annelerinden söz ederken mutlu oluyorum. Annelerinin zorla nane limon içirmeleri bana seni anımsatıyor. Bazen börek getiriyorlar, anne eli değmiş. Senin yaptıklarına benziyorsa çok fazla yiyemiyorum ve öyle olunca tüm sevincim yitiyor. Bu eylemlerin hiçbirini özlemiyorum aslında anne. Sadece seni istiyor, çillerini ve seni özlüyorum..

Standard

Leave a Reply

