Özlemek

Bu gece buruğum anne. Eski bi kaç fotoğrafına rast geldiğim için mi bilmiyorum ama buruğum işte. Eve geldiğimde seni görmeyi özledim. O kadar kolay yazılıyor ki, bu yüzden tekrar tekrar buruklaşabilirim. Özlüyorum, evde seni bulmayı diliyorum. Her gün. Biliyorum deli diyeceksin belki ama bazen iş yerinden evi arıyorum evde kimse yok biliyorum ve telefonu açmanı istiyorum. Kimse açmıyor anne, bu evde elinin telefona uzanacağı kimse kalmadı. Burada yaşanmıyor da üstelik, hayat daha çok zorlaştı. Gitmeseydin ve ben yaşayacağım o salak saçma şeylere yine ağlasaydım. Gitmeseydin herşeyi dert etmeye razıydım. Şimdi herşeysin sen ve bir tek sana ağlıyorum ben.
Hadi çık gel, daha küçük bi evdeyiz ve yatağımı sana verebilirim. Bi kaç kıyafetini de saklıyorum üstelik. Hadi gel, burda seni bekleyen bi kızın var. Rüya gibi gel. Gittiğin gibi Eylül’de gel..

IMG_0203.JPG

Standard

Leave a Reply

